تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

  • ۰
  • ۰

تور فرانسه

فرانسه کشوری که با عنوان های متعددی آن را می شناسند.عنوان هایی مانند پایتخت فرهنگی اروپا، کشور بازیگران مشهور تئاتر و سینما، کشوری برای خلق لحظات رمانتیک، کشور ناپلئون بُناپارت و جنگ هایش ، کشور شاعران و نویسندگان مشهوری چون الکساندر دوما، ویکتورهوگو، ژول ورن و گوستاو، کشور باغ موزه های سرسبز و کوه های پوشیده از برف آلپ و... 
فرانسه یکی از زیباترین کشور های اروپای غربی است و همواره جزو جذاب ترین کشور ها از نظر صنعت توریسم بوده است. قسمت‌ های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب‌ وهوای معتدل است و علاوه بر این، شاهد جاذبه‌ های گردشگری و توریستی فراوانی در این کشور هستیم. 
گردشگرانی تور فرانسه را برای سفر خود انتخاب می کنند که برای گردشگری بین سنت و مدرنیه؛ هیجان و آرامش؛ هنر و تاریخ؛ طبیعت و یا ساخته های دست بشر یکی را برای بازدید انتخاب کنند. 
انتخاب زمان مناسب برای سفر به فرانسه به علاقه شما بستگی دارد، زیرا در تمام طول سال تور فرانسه برگزار میشود اما پیشنهاد خاص ما برای گردشگران ایرانی که علاقه مند به تاریخ و طبیعت هستند، فصل پاییز و بهار، فصل شکوفه ها و گل ها و مناظر رنگانگ، می باشد. 
فرانسه در همسایگی ایتالیا، آلمان و اسپانیا؛ یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه جذب گردشگر است.بیشتر جمعیت این کشور را مسیحیان کاتولیک تشکیل می دهند و دارای اقلیت های مسیحی پروتستان، مسلمان و یهود نیز هستند. 
جاذبه های بسیار زیاد فرهنگی و تاریخی کشور فرانسه و همچنین آب و هوای مدیترانه ای آن باعث شده که گردشگران زیادی ار سراسر دنیا تور فرانسه را برای سفر خود انتخاب کنند. 
پاریس هم مانند سایر نقاط فرانسه، آب و هوای معتدل مدیترانه ای بهره می برد. امکان بارندگی در تمام سال در فرانسه وجود دارد ولی در پاییز و بهار یک امر حتمی است. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور اروپا مراجعه فرمائید.

  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • ایمان نعمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی