تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

۳۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کربلا

شهر کربلا سالانه میزبان گردشگران بسیاری می باشد که برای زیارت به تور کربلا آمده اند. اما بدلیل نبود فرودگاه بین المللی در این شهر گردشگران تور کربلا ابتدا به فرودگاه بین المللی نجف رفته و سپس از آنجا به وسلیه اتوبوس و وسایل نقلیه دیگر به کربلا می روند. فرودگاه بین المللی نجف (Al Najaf International Airport) (مطار النجف الدولی) واقع در شهر نجف، یکی از مهم ترین شهر های کشور عراق می باشد. این فرودگاه دارای یک باند فرود به طول 3 هزار متر است. همچنین کد یاتا فرودگاه بین المللی نجف NJF می باشد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی
  • ۰
  • ۰

بیروت

تور بیروت، یکی از تورهای محبوب در کشور لبنان می باشد که هرساله توریست های تور بیروت برای گشت و گذار به این منطقه سفر می کنند. برای اطلاع از فرودگاه این شهر با لحظه آخر همراه باشید تا بتوانید با اطلاعات بیشتری به استقبال تور بیروت بروید. فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت (مطار بیروت رفیق الحریری الدولی ( دارای کد یاتا bey و کد ایکائو OLBA می باشد. این فرودگاه که برای رفاه حال گردشگران تور بیروت احداث شده، قبلا با نام فرودگاه بین‌المللی بیروت شناخته می ‌شد. این فرودگاه بین‌المللی تقریبا در 10 کیلومتری جنوب مرکز شهر بیروت در کشوراحداث شده است. فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت قطب اصلی هواپیمایی خاورمیانه، ترنس مدیترنین ایرویز، وینگز آو لبنان و مد ایرویزمی باشد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی
  • ۰
  • ۰

دبی

دبی یکی از مهم ترین شهرهای امارات متحده عربی می باشد که سالیانه چند هزار توریست و گردشگر تور دبی را به خود جذب می کند. دبی از سمت جنوب با ابوظبی، از جنوب شرقی با عمان و از سمت شمال با شارجه همسایه است. این جزیره از بزرگ ترین شهرهای امارات می باشد که وسعت آن 4120 متر مربع است. در واقع دبی هیچ رودخانه و یا منطقه حاصل خیز ندارد ولیکن که یک قسمتی به نام خور دبی وجود دارد که به نسبت عمق زیادی که دارد محل عبور مرور کشتی های باربر می باشد. خور دبی از شمال غربی به جنوب شرقی کشیده شده است و این شهر افسانه ای را به دو قسمت مجزای دیرا و بر دبی تقسیم می کند. سه پل از روی خور و یک تونل از زیر آب می گذرد این دو قسمت را به هم مربوط می کنند. قسمت دیرا توسط شهر امیر نشین شارجه در شرق و شهر اَل عویر در جنوب محاصره شده است و فرودگاه بین المللی دبی نیز در جنوب همین بخش قرار دارد، درحالی که پالم دیرا در قسمت شمالی دیرا و خلیج فارس واقع شده است. بر اساس سرشماری دقیقی که در سال 2016 اعلام شد، جمعیت دبی 2 میلیون و پانصد هزار نفر می باشد. 
این شهر امارات در واقع از زمانی که از سلطه ی بریتانیا خارج شد شروع به پیشرفت و آبادی کرد در واقع برای گردشگران تور دبی یک تکه بیابان بیش نبود. بعد از پیشرفت و گسترش دبی، ابوظبی و چند شیخ نشین دیگر امارات متحده عربی را تشکیل دادند که قطر و بحرین جزو این کشور قرار نگرفتند و هر کدام کشور جداگانه ای هستند. در یکی از محله های دبی بخشی را برای صادرات و واردات کشورهای دیگر به دبی ساخته شد که ابتدا خوب پیش می رفت ولی با بروز جنگ خلیج همیشگی فارس تمامی سرمایه داران و تاجران تور دبی، سرمایه خود را بیرون کشیدند که تا مدت های زیادی چرخه اقتصادی این کشور مختل بود. ولی پس از گذشت چند سال مجددا وضعیت بهبود پیدا کرد. 
امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و معتبر برای گردشگران تور دبی و تاجران و ثروتمندان محل مناسبی می باشد. در این سال های اخیر به قدری این شهر کوچک امارات مورد استقبال گردشگران تور دبی قرار گرفته است که این کشور از بخش گردشگری درآمد زیادی کسب می کند. با این که مردمان دبی ثروتمند هستند و نیازی به درآمد تور دبی ندارند ولی برای شناخت جهانی شهر خود به تمامی مردمان دنیا همیشه شرایط ویژه ای برای مسافرین تور دبی خود در نظر می گیرند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی
  • ۰
  • ۰

روسیه

روسیه با مساحت 17075400 کیلو متر مربع 5.11 درصد از خشکی کره زمین را تشکیل داده است و بزرگ ترین کشور جهان به شمار می رود. کشور روسیه با در نظر گرفتن وسعت به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم می شود که کوه های اورال آن ها را از یکدیگر جدا می کنند. مسافرین تور روسیه باید بدانند اختلاف ساعت مسکو با شرقی ترین نقطه روسیه در شبه جزیره چوکچی و شبه جزیره ساخالین 9 ساعت می باشد. 
روسیه از قسمت شمال با دریای سفید ، اقیانوس منجمد شمالی ، دریا کارا ، خلیج پچوا ، دریا لاپتف ، دریا بارنتس ، دریا چوکچی ، دریا سیبری شرقی ، فلاند و نروژ ، از قسمت غرب با خلیج فلاند ، دریا بالتیک ، لتونی ، استونی ، روسیه سفید ، لهستان و اوکراین مرز مشترک دارند. شاید برای گردشگران تور روسیه لازم باشد که بدانند آب و هوای روسیه به دلیل وسعت زیادی که دارد و در نقاط مختلف دارای آب و هوای مختلف می باشد که در زمستان ها و تابستان ها دارای اختلاف دمای بسیار است. در سفر با تور روسیه قسمت قطبی روسیه جلگه ای و بی درخت و همیشه خاک هایش منجمد می باشد. در قسمت سیبری تور روسیه دما در زمستان متوسط 46 درجه سانتی گراد زیر صفر است.منطقه مرکزی روسیه دارای آب و هوای مرکزی و اروپای شرقی است. قسمت جنوبی روسیه ناحیه ای همیشه سبز و زمستان های طولانی و تابستان های کوتاهی دارد. به صورت کلی آب و هوای روسیه برای گردشگران تور روسیه می توان سه نوع آّب و هوای سرد و خشک در قسمت شمالی ، معتدل و نیمه مرطوب در قسمت جنوب غربی و آب و هوای معتدل و خشک در قسمت شرقی روسیه را نام برد.. 
زبان رسمی این کشور روسی می باشد که به صورت متداول در تحصیلات ، تجارت و حکومت استفاده می گردد و با خط سیریلی نوشته می شود. قابل توجه مسافرین تور روسیه ،اکثر مردمان روس پیرو دین مسیحیت هستند اما ادیان دیگر مانند اسلام ، بودایی و یهودی طرفداران زیادی هستند که دومین دین شناخته شده روسیه اسلام می باشد

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی
  • ۰
  • ۰

کیش

نام محلی آن قیس می باشد و در کشور ایران ، استان هرمزگان ، شهرستان بندر لنگه با جمعیت 24.819 نفر واقع گردیده است. فرم این جزیره بیضی شکل می باشد که وسعتی حدود 90 کیلومتر مربع دارد و سالانه گردشگران زیادی با تور کیش از این جزیره زیبا دیدن می کنند. 
جزایر دیگری نیز اطراف کیش را احاطه کردند که می توان به جزیره: هندورابی با فاصله 28 کیلومتر، فارور 55 کیلومتر، سیری 87 کیلومتر، ابوموسی 177 کیلومتر و یکی از جزیره های مهم که قشم نام دارد در فاصله 225 کیلومتری کیش قرار دارد اشاره کرد. 
ارتفاع بلند ترین نقطه کیش 35 متر از سطح دریا می باشد و تعدادی منبع آب زیر زمینی در آن یافت می شود. آب و هوا : میانگین دمای سالانه جزیره کیش 26.6 درجه سانتی گراد می باشد و آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و در زمستان بارندگی بیشتر به صورت رگبار می باشد که برای اکثر گردشگران تور کیش هوایی معتدل دارد. 
حمل و نقل : 
جزیره کیش به دو صورت هوایی و دریایی از طریق فرودگاه و بندر ارتباط دارد که اکثر مسافران تور کیش به صورت هوایی سفر می کنند. 
جاذبه‌های تاریخی : 
جاذبه های کیش حریره ، پایاب و کاریز می توان اشاره کرد. حریره شهر ویرانه و بدون سکنه می باشد و در حال حاضر بخشی از عمارت بانوی حریره مرمت شده است. 
جاذبه‌های گردشگری : 
علاوه بر جاذبه های گردشگری تاریخی زیبا که مورد استقبال توریست های تور کیش قرار می گیرند نیز دارای جاذبه های گردشگری مانند پارک ساحلی ساحل مرجانی پارک هنر ، باغ پرندکان ، دلفیناریوم ، شهر زیر زمینی کاریز ، کشتی های تفریحی و کشتی زیبای به گل نشسته یونانی ، پلاژ های آقایان و بانوان ، و دیگر ورزش ها آبی می باشد که بین گردشگران تور کیش بسیار محبوب می باشند. به بزرگترین پرچم ایران در این جزیره می توان اشاره کرد. همچنین موقعیت منطقهٔ آزاد اقتصادی این جزیره باعث شده تا مراکز خرید کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره تبدیل شود. گردشگران تور کیش می توانند برای گذراندن تعطیلات آخر هفته لذت بخشی به این جزیره سفر کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی
  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری، توری است که در حداقل فاصله زمانی تا شروع تور قرار گرفته است، این فاصله زمانی اصولا بین 2 تا 3 روز قبل از به اتمام رسیدن تاریخ ثبت نام تور و اجرای تور می باشد و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تور، آژانس ها، تور ها را با قیمتی کمتر حدودا چیزی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می گذارند.
تور لحظه آخری کشور های خارجی، اکثرا برای مقاصدی است که برای ورود گردشگران ایرانی به خاک آن کشور ویزا نمی خواهند، اما کشور های پر طرفدار دیگری نیز هستند که برای سفر به آن ها باید ویزا گرفت مانند: دبی، تایلند، هند، روسیه و چین و غیره. کشور هایی که ویزا نمی خواهند عبارت اند از، ترکیه، مالزی، سریلانکا، بلاروس، گرجستان و صربستان و غیره. آژانس های مسافرتی معمولا دو روز قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتر خود که پر نشده است، می کنند، زیرا که اگر این تور ها تکمیل نشوند، آژانس ها متحمل ضرر می شوند، به همین دلیل در بعی از مواقع قیمت ها را تا 60% نیز کاهش می دهند.
این نکته جالب توجه است که برای اطلاع دادن به متقاضیان نمی توان تور ها را در روزنامه و یا مجله چاپ کرد زیرا زمان چندانی برای این کار نیست و به همین دلیل به صورت پیامک و یا از طریق شبکه های اجتماعی، این کار انجام می گیرد. تور لحظه آخری از نظر خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. طبق قانون هیچ امکانی نباید به دلیل ارزان بودن تور، برای مشتری محدود شده باشد. در سایت لحظه آخر می توانید از به روز ترین و به صرفه ترین تور لحظه آخری مطلع شوید زیرا که سایت لحظه آخر، هر روزه تمام تور های لحظه آخری را توسط کارشناسان تیم لحظه آخر به روز رسانی می کند و شما به راحتی می توانید با بهره بردن از این امکانات سفری بسیار خوش و با قیمتی مناسب را انتخاب کنید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی
  • ۰
  • ۰

بمبئی

بمبئی که به تازگی بومبای نام گذاری شده است، پایتخت ایالت ماهاراشترا هندوستان می باشد. تور بمبئی از دیرباز طرفداران بسیاری در بین گردشگران داخلی و علی الخصوص خارجی داشته است، بدین منظور قصد داریم نگاهی بر موقعیت این شهر ساحلی داشته و اطلاعات موقعیت شهری تور بمبئی را مورد بررسی قرار دهیم. بمبئی شهری است ساحلی در غربی ترین قسمت کشور هند، که از کلان شهر های شبه قاره هند بوده و پایتخت تجاری آن نیز محسوب می شود. همچنین شهر بمبئی بزرگ ترین بندر هند محسوب می شود و در ساحل غربی آن واقع شده است. این موضوع نیز سهم بسیاری در محبوبیت تور بمبئی داشته است. بمبئی از لحاظ موقعیت شهری و جغرافیایی از سواحل دریای عرب بوده و دارای مساحتی حدود 595.697 کیلو متر مربع می باشد. همچنین لازم به ذکر است جمعیتی حدود 18.41 میلیون نفر را تا سال 2011 در خود گنجانده و عنوان ششمین شهر پر جمعیت دنیا را به خود اختصاص داده است.
شهر ساحلی بمبئی غیر از این که در جوار آب های دریای عرب واقع شده، دارای دریاچه های نابی است که می تواند جزء جاذبه های گردشگری تور بمبئی محسوب شود. از جمله این دریاچه ها می توان به دریاچه موداک ساگار، دریاچه ویهار، دریاچه تولسی، دریاچه باندرا تلائو، دریاچه ویهار و دریاچه پووای اشاره کرد. گفتنی است طبیعت اطراف این دریاچه ها بسیار بکر بوده و مکانی دنج و زیبا برای تفریح گردشگران تور بمبئی می باشد. بمبئی همچنین دارای پوشش گیاهی متنوعی در اطراف ساحل می باشد که بخشی از این پوشش گیاهی را گونه های درختی برجسته ای همچون درخت انبه، درخت نارگیل، بوته و درختچه های مختلف، بامبو و درختان myrobalan تشکیل می دهند. قابل توجه گردشگران تور بمبئی، غیر از پوشش گیاهی اطراف سواحل بمبئی، بخش قابل توجهی از فضای سبز این شهر را پارک ملی سانجای گاندی تشکیل می دهد. این پارک با مساحتی حدود 105 کیلو متر مربع در محدوده شهر بمبئی واقع شده و حدود 251 گونه پرنده و حدود 40 گونه پستاندار، من جمله گوزن و پلنگ در آن زیست می کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی
  • ۰
  • ۰

تور ونیز

شهر ونیز جزیره ای در قسمت شمالی کشور ایتالیا در خلیج ونتزیا و نزدیکی دریای آدریاتیک واقع شده است. این شهر توسط کانال های آب به قسمت های مختلفی تقسیم شده است، تردد در این شهر به وسیله قایق انجام می شود. به همین دلیل این منطقه یکی از مقاصد مهم برای گردشگران تور ونیز می باشد. سالانه حدود 20 میلیون نفر به تور ونیز می آیند. همچنین ونیز به شهر فستیوال ها و جشنواره ها معروف است. این شهر بدلیل ظاهر منحصربه فرد، آثار هنری و سنتی خود در به عنوان میراث جهانی در یونیسکو ثبت شده است.

تاریخچه ونیز به 800 سال بعد از میلاد باز می گردد. از آن زمان تالاب ونیز کم کم شبیه به حالت امروزی خود شد. ونیز به شهر کانال ها معروف بوده و جمعیت آن در حدود 663 هزار نفر می باشد. این شهر با نام های سرنیسمیما، رجینا دل ادریاتیکو و لا دومینانته در بین افراد محلی شناخته می شود. ونیر دارای 118 جزیره می باشد که بعضی از این جزایر توسط پل به هم متصل شده اند.

قسمت تاریخی ونیز بخش مرکزی آن بوده، که به 6 قسمت به نام های سانتا کروچه، سن پلو، کانا رجو، سن مارکو، درسودورو و کاستلو تقسیم شده است. به همین دلیل بیشتر گردشگران تور ونیز این منطقه را برای اقامت خود انتخاب می کنند. ونیز دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. تابستان ها هوا کمی گرم و در حدود 24 درجه سانتی گراد بوده، همچنین در زمستان دمای هوا به 3 درجه بالای صفر می رسد. بهترین زمان سفر به تور ونیر را می توان فصل های بهار، تابستان و پاییز دانست.

اصلی ترین جاذبه این شهر برای گردشگران تور ونیز، خود شهر بوده، ونیز تنها شهر بدون ماشین در جهان می باشد و با قدم زدن در کوچه های باریک این شهر از معماری زیبای آن لذت ببرید. درب اصلی هر خانه رو به روی کانال باز می شود، کانال ها حکم خیابان را در این شهر دارند. همچنین یکی از جاذبه های دیدنی این شهر کلیسای جامع سن ماکو می باشد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.
  • ایمان نعمتی
  • ۰
  • ۰

اسرالیا

قابل توجه گردشگران تور استرالیا ، این کشور زیبا در قسمت نیم کره ی جنوبی واقع شده است که زندگی مدرن مردمان این کشور سابقه ای 200 ساله دارد اما مسافران تور استرالیا بدانند که زندگی نخستین انسان ها به 42 تا 48 هزار سال پیش باز می گردد.
کشور استرالیا سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه و از اصلی ترین آن ها به شمار می رود که در میان آب های اقیانوس آرام واقع گردیده است. نزدیک ترین کشور های که به استرالیا نزدیک هستند شامل اندونزی ، جزایر سلیمان ، تیمور شرقی و پاپوآ گینه ، کالدونیای جدید در قسمت شمال شرق و همچنین نیوزیلند و وانواتو می باشد.
مسافران تور استرالیا بدانند که شهر کانبرا می باشد که در آن خانه فرماندار کل و مجلس کشور در آن واقع گردیده است.همچنین دو شهر زیبا و دیدنی این ملبورن و سیدنی می باشد که دو شهر بزرگ استرالیا محسوب می شود.
گردشگران عزیز تور استرالیا که قصد سفر به این کشور را دارند بازدید از خانه اپرای سیدنی ، پل بندرگاه سیدنی ، صخره ها ، اسکله مدور ، بندرگاه دارلینگ ، ساختمان ملکه ویکتوریا ، برج سیدنی ، ساحل سیدنی ، خیابان جرج ، باغ های سلطنتی گیاه شناسی ، پادشاهان صلیب ، باغ وحش ترانگو ، هاید پارک ، موزه هنر ولز جدید جنوبی ، کلیسای سنت ماری و محله چینی‌ها به هیچ عنوان در زمان سفر به تور استرالیا از دست ندهند.
مسافران تور استرالیا ، آب و هوای این کشور به طور کلی تغییرات چندانی ندارد به دلیل این که دور تا دور آن را آب احاطه کرده و مناطق کوهستانی کمی دارد.کشور استرالیا درست برعکس نیمکره شمالی است به عنوان مثال اگر اروپا زمستان باشد در استرالیا تابستان است.بیش تر مناطق استرالیا در فصل بهار و پاییز مطبوع ترین فصل است به جز ایالت تاسمانی که تابستان مطبوع ترین فصل به شمار می رود.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی
  • ۱
  • ۰

قبرس

قبرس جزیره ای توریستی و زیبا بوده که در سال 1960 میلادی به طور کامل استقلال یافت و اکنون عضو اتحادیه اروپا می باشد. این جزیره دارای مساحتی حدود 9125 کیلومتر مربع دارد که سومیت جزیره بزرگ مدیترانه می باشد که مورد توجه خاصی قرار می گیرد و سالانه توریست های بسیاری با تور قبرس به این کشور سفر می کنند. 
این جزیره در شمال شرقی دریای مدیترانه و در تقاطع سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا قرار دارد که از زیبایی خاصی برخوردار است. پایتخت این کشور نیکوزیا نام دارد که می توان گفت یکی از مدرن ترین شهر قبرس و همچنین تنها شهر غیر ساحلی این جزیره است. طی مخالف ها و جنگ هایی قبرس به دو قسمت تقسیم شده است که یک قسمت آن را قبرس شمالی می گویند که محل ترک نشین ها است و قسمت دیگر را قبرس جنوبی که یونانی نشین است می نامند. 
دین ترک ها مسلمان و یونانی ها ارتودوکس می باشد، زبان رسمی کشور قبرس ترکی و یونانی است اما گردشگران تور قبرس به خاطر داشته باشند که 90 درصد جمعیت قبرس به زبان بین المللی انگلیسی مسلط بوده و می توانند با توریست ها ارتباط برقرار کنند. جمعیت کشور قبرس به یک میلیون و دویست هزار نفر می رسد که 77 درصد آنها یونانی و 18 درصد باقی مانده ترک هستند. آب و هوای این کشور معتدل و مدیترانه ای است، در تابستان گرم خشک و در زمستان سرد و بارانی. 
گردشگران تور قبرس در تمام فصول به این جزیره سفر می کنند زیرا آب و هوای طاقت فرسایی ندارد و در هر فصل متعادل است. تابستان بهترین فصل سفر است تا گردشگران تور قبرس از سواحل رویایی این جزیره و تفریحات تابستانی آن لذت ببرند. گردشگران زیادی سالانه تور قبرس را برای سفر خود انتخاب می کنند تا از اماکن تفریحی این کشور بی نظیر و دلنشین استفاده کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ایمان نعمتی