تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

  • ۱
  • ۰

قبرس

قبرس جزیره ای توریستی و زیبا بوده که در سال 1960 میلادی به طور کامل استقلال یافت و اکنون عضو اتحادیه اروپا می باشد. این جزیره دارای مساحتی حدود 9125 کیلومتر مربع دارد که سومیت جزیره بزرگ مدیترانه می باشد که مورد توجه خاصی قرار می گیرد و سالانه توریست های بسیاری با تور قبرس به این کشور سفر می کنند. 
این جزیره در شمال شرقی دریای مدیترانه و در تقاطع سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا قرار دارد که از زیبایی خاصی برخوردار است. پایتخت این کشور نیکوزیا نام دارد که می توان گفت یکی از مدرن ترین شهر قبرس و همچنین تنها شهر غیر ساحلی این جزیره است. طی مخالف ها و جنگ هایی قبرس به دو قسمت تقسیم شده است که یک قسمت آن را قبرس شمالی می گویند که محل ترک نشین ها است و قسمت دیگر را قبرس جنوبی که یونانی نشین است می نامند. 
دین ترک ها مسلمان و یونانی ها ارتودوکس می باشد، زبان رسمی کشور قبرس ترکی و یونانی است اما گردشگران تور قبرس به خاطر داشته باشند که 90 درصد جمعیت قبرس به زبان بین المللی انگلیسی مسلط بوده و می توانند با توریست ها ارتباط برقرار کنند. جمعیت کشور قبرس به یک میلیون و دویست هزار نفر می رسد که 77 درصد آنها یونانی و 18 درصد باقی مانده ترک هستند. آب و هوای این کشور معتدل و مدیترانه ای است، در تابستان گرم خشک و در زمستان سرد و بارانی. 
گردشگران تور قبرس در تمام فصول به این جزیره سفر می کنند زیرا آب و هوای طاقت فرسایی ندارد و در هر فصل متعادل است. تابستان بهترین فصل سفر است تا گردشگران تور قبرس از سواحل رویایی این جزیره و تفریحات تابستانی آن لذت ببرند. گردشگران زیادی سالانه تور قبرس را برای سفر خود انتخاب می کنند تا از اماکن تفریحی این کشور بی نظیر و دلنشین استفاده کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ۹۷/۰۱/۲۳
  • ایمان نعمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی