تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

  • ۰
  • ۰

تور ونیز

شهر ونیز جزیره ای در قسمت شمالی کشور ایتالیا در خلیج ونتزیا و نزدیکی دریای آدریاتیک واقع شده است. این شهر توسط کانال های آب به قسمت های مختلفی تقسیم شده است، تردد در این شهر به وسیله قایق انجام می شود. به همین دلیل این منطقه یکی از مقاصد مهم برای گردشگران تور ونیز می باشد. سالانه حدود 20 میلیون نفر به تور ونیز می آیند. همچنین ونیز به شهر فستیوال ها و جشنواره ها معروف است. این شهر بدلیل ظاهر منحصربه فرد، آثار هنری و سنتی خود در به عنوان میراث جهانی در یونیسکو ثبت شده است.

تاریخچه ونیز به 800 سال بعد از میلاد باز می گردد. از آن زمان تالاب ونیز کم کم شبیه به حالت امروزی خود شد. ونیز به شهر کانال ها معروف بوده و جمعیت آن در حدود 663 هزار نفر می باشد. این شهر با نام های سرنیسمیما، رجینا دل ادریاتیکو و لا دومینانته در بین افراد محلی شناخته می شود. ونیر دارای 118 جزیره می باشد که بعضی از این جزایر توسط پل به هم متصل شده اند.

قسمت تاریخی ونیز بخش مرکزی آن بوده، که به 6 قسمت به نام های سانتا کروچه، سن پلو، کانا رجو، سن مارکو، درسودورو و کاستلو تقسیم شده است. به همین دلیل بیشتر گردشگران تور ونیز این منطقه را برای اقامت خود انتخاب می کنند. ونیز دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. تابستان ها هوا کمی گرم و در حدود 24 درجه سانتی گراد بوده، همچنین در زمستان دمای هوا به 3 درجه بالای صفر می رسد. بهترین زمان سفر به تور ونیر را می توان فصل های بهار، تابستان و پاییز دانست.

اصلی ترین جاذبه این شهر برای گردشگران تور ونیز، خود شهر بوده، ونیز تنها شهر بدون ماشین در جهان می باشد و با قدم زدن در کوچه های باریک این شهر از معماری زیبای آن لذت ببرید. درب اصلی هر خانه رو به روی کانال باز می شود، کانال ها حکم خیابان را در این شهر دارند. همچنین یکی از جاذبه های دیدنی این شهر کلیسای جامع سن ماکو می باشد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.
  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • ایمان نعمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی