تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

  • ۰
  • ۰

کیش

نام محلی آن قیس می باشد و در کشور ایران ، استان هرمزگان ، شهرستان بندر لنگه با جمعیت 24.819 نفر واقع گردیده است. فرم این جزیره بیضی شکل می باشد که وسعتی حدود 90 کیلومتر مربع دارد و سالانه گردشگران زیادی با تور کیش از این جزیره زیبا دیدن می کنند. 
جزایر دیگری نیز اطراف کیش را احاطه کردند که می توان به جزیره: هندورابی با فاصله 28 کیلومتر، فارور 55 کیلومتر، سیری 87 کیلومتر، ابوموسی 177 کیلومتر و یکی از جزیره های مهم که قشم نام دارد در فاصله 225 کیلومتری کیش قرار دارد اشاره کرد. 
ارتفاع بلند ترین نقطه کیش 35 متر از سطح دریا می باشد و تعدادی منبع آب زیر زمینی در آن یافت می شود. آب و هوا : میانگین دمای سالانه جزیره کیش 26.6 درجه سانتی گراد می باشد و آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و در زمستان بارندگی بیشتر به صورت رگبار می باشد که برای اکثر گردشگران تور کیش هوایی معتدل دارد. 
حمل و نقل : 
جزیره کیش به دو صورت هوایی و دریایی از طریق فرودگاه و بندر ارتباط دارد که اکثر مسافران تور کیش به صورت هوایی سفر می کنند. 
جاذبه‌های تاریخی : 
جاذبه های کیش حریره ، پایاب و کاریز می توان اشاره کرد. حریره شهر ویرانه و بدون سکنه می باشد و در حال حاضر بخشی از عمارت بانوی حریره مرمت شده است. 
جاذبه‌های گردشگری : 
علاوه بر جاذبه های گردشگری تاریخی زیبا که مورد استقبال توریست های تور کیش قرار می گیرند نیز دارای جاذبه های گردشگری مانند پارک ساحلی ساحل مرجانی پارک هنر ، باغ پرندکان ، دلفیناریوم ، شهر زیر زمینی کاریز ، کشتی های تفریحی و کشتی زیبای به گل نشسته یونانی ، پلاژ های آقایان و بانوان ، و دیگر ورزش ها آبی می باشد که بین گردشگران تور کیش بسیار محبوب می باشند. به بزرگترین پرچم ایران در این جزیره می توان اشاره کرد. همچنین موقعیت منطقهٔ آزاد اقتصادی این جزیره باعث شده تا مراکز خرید کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره تبدیل شود. گردشگران تور کیش می توانند برای گذراندن تعطیلات آخر هفته لذت بخشی به این جزیره سفر کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • ایمان نعمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی