تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

  • ۰
  • ۰

دبی

دبی یکی از مهم ترین شهرهای امارات متحده عربی می باشد که سالیانه چند هزار توریست و گردشگر تور دبی را به خود جذب می کند. دبی از سمت جنوب با ابوظبی، از جنوب شرقی با عمان و از سمت شمال با شارجه همسایه است. این جزیره از بزرگ ترین شهرهای امارات می باشد که وسعت آن 4120 متر مربع است. در واقع دبی هیچ رودخانه و یا منطقه حاصل خیز ندارد ولیکن که یک قسمتی به نام خور دبی وجود دارد که به نسبت عمق زیادی که دارد محل عبور مرور کشتی های باربر می باشد. خور دبی از شمال غربی به جنوب شرقی کشیده شده است و این شهر افسانه ای را به دو قسمت مجزای دیرا و بر دبی تقسیم می کند. سه پل از روی خور و یک تونل از زیر آب می گذرد این دو قسمت را به هم مربوط می کنند. قسمت دیرا توسط شهر امیر نشین شارجه در شرق و شهر اَل عویر در جنوب محاصره شده است و فرودگاه بین المللی دبی نیز در جنوب همین بخش قرار دارد، درحالی که پالم دیرا در قسمت شمالی دیرا و خلیج فارس واقع شده است. بر اساس سرشماری دقیقی که در سال 2016 اعلام شد، جمعیت دبی 2 میلیون و پانصد هزار نفر می باشد. 
این شهر امارات در واقع از زمانی که از سلطه ی بریتانیا خارج شد شروع به پیشرفت و آبادی کرد در واقع برای گردشگران تور دبی یک تکه بیابان بیش نبود. بعد از پیشرفت و گسترش دبی، ابوظبی و چند شیخ نشین دیگر امارات متحده عربی را تشکیل دادند که قطر و بحرین جزو این کشور قرار نگرفتند و هر کدام کشور جداگانه ای هستند. در یکی از محله های دبی بخشی را برای صادرات و واردات کشورهای دیگر به دبی ساخته شد که ابتدا خوب پیش می رفت ولی با بروز جنگ خلیج همیشگی فارس تمامی سرمایه داران و تاجران تور دبی، سرمایه خود را بیرون کشیدند که تا مدت های زیادی چرخه اقتصادی این کشور مختل بود. ولی پس از گذشت چند سال مجددا وضعیت بهبود پیدا کرد. 
امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و معتبر برای گردشگران تور دبی و تاجران و ثروتمندان محل مناسبی می باشد. در این سال های اخیر به قدری این شهر کوچک امارات مورد استقبال گردشگران تور دبی قرار گرفته است که این کشور از بخش گردشگری درآمد زیادی کسب می کند. با این که مردمان دبی ثروتمند هستند و نیازی به درآمد تور دبی ندارند ولی برای شناخت جهانی شهر خود به تمامی مردمان دنیا همیشه شرایط ویژه ای برای مسافرین تور دبی خود در نظر می گیرند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ۹۷/۰۱/۲۸
  • ایمان نعمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی