تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

تور لحظه آخری

ارائه تور با قیمت مناسب

  • ۰
  • ۰

آنکارا

دومین شهر بزرگ ترکیه آنکارا و همچنین پایتخت ترکیه می باشد که این شهر قلب سیاسی سرزمین ترک ها است و از شهر های پر گرشگر ترکیه می باشد که سالانه تعداد زیادی گردشگران تور آنکارا به این شهر می آیند و از زیبایی ها تفریحات این شهر نهایت لذت را می برند. 
آنکارا شهری جدید و نسبتا مدرن ترکیه است که ترک های استانبولی و کردهای زیادی در خود جای داده که گزینه ای عالی برای توریست های ترکیه می باشد و دلیلی محکمی برای انتخاب تور آنکارا توسط گردشگران است. 
از نظر موقعیت جغرافیایی آنکارا از شمال با استان های چانکیری و بلو ، از قسمت غرب با اسکی شهیر ، و از قسمت شرق با استان کیرشهیر هم مرز است. وضعیت آب و هوایی شهر آنکارا برای گردشگران تور آنکارا به این صورت است که در تابستان ها گرم و در زمستان ها سرد و برفی است.این شهر در بین 4 کوه واقع شده که کرای گودی در جنوب ، ادریس در قسمت شرق ، ایلماداغ در قسمت شمال و چال در قسمت جنوب شرقی قرار دارند.در میان قسمت جنوب شرقی 3 رودخانه در جریان می باشد.دما6ی هوای شهر آنکارا در منطقه ی مرکزی فلات ترکیه از میانگین صفر درجه سانتی گراد در ماه ژانویه به میانگین 23 درجه سانتی گراد و در ماه ژوئیه تغییر می یابد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

  • ۹۷/۰۲/۱۸
  • ایمان نعمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی